Harderwijk

Nieuwsbrieven

Vier keer per jaar ontvingen onze leden een full color nieuwsbrief in de bus met daarin de komende activiteiten, nieuwtjes en interessante artikelen. Vanwege de kosten en omdat het er maar 4 per jaar waren, waardoor ze regelmatig achterhaald waren door de realiteit en spontane acties. Daarom zijn we met ingang van 2024 mee gestopt. Nu krijgen de leden maandelijks een digitale Nieuwsbrief in hun mailbox met een herinnering aan de komende activiteiten en andere (aktuele) berichten. Verder staan alle al geplande activiteiten natuurlijk ook op deze website en op Facebook voor de mensen die geen lid zijn.

Onze sponsors

Als vereniging kunnen wij niet zonder onze adverteerders, daarom melden we ze ook hier even. Voor meer info: als u op de advertentie klikt komt u op hun website. Ook in onze maandelijkse digitale nieuwsbrief staan ze vermeld.